ponedeljek, 6. maj 2013

CASE Study #139 and "Sparkly Butterflies"



Še ena objavica za danes... tokrat za izziv CASE Study Challenge #139. Uf dolgo je že kar sem nazadnje sodelovala v tem izzivu. Nasploh je bilo zadnje čase malo priložnosti za raznovrstne izzive, a sem in tja skušam stlačiti kakšnega vmes... tokrat je ideja takoj padla in seveda sem si vzela čas, da izdelam voščilnico, preden sem se potopila v sanje.

Another post for today... this time for the CASE Study Challenge #139. Oh, It's been a looong loong (to long) time since I last participated in CASE Study challenge in fact there wasn't much time lately to participate in any of the challenges. But this time I got the idea right away and I managed to make a card before going to bed yesterday.





Upam da ste lepo preživeli prvomajske praznike in ste pripravljeni na nove izzive. Čudovit teden želim vsem!

Hope you spend your holidays nicely and you are all ready and set up for the new life's challenges. :) I wish to all of you a great week ahead!

Hugs, Aleksandra

10 komentarjev:

  1. Aleksandra, voščilnica mi je zelo všeč. Barve, postavitev in dodatki (perlice in metulja) so enkratni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Postavitev je nadvse lepa, sploh pa barve in metuljčki, ki se tako lepo svetlikajo. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica v zelo lepih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila; všeč mi je :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in v meni prebudi na kile nežnosti...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je, tako nezna in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. I absolutely love it! the texture is so cool!

    OdgovoriIzbriši
  8. LOVE the negative die cut and those sweet butterflies :) Thanks for playing with us over on CASE Study :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč so mi kamenčki, izrez in metulja.
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3